Kijkje in de woonkamer van Chantal

06:00


Ons huisje is nog niet helemaal af maar voor een groot deel wel. Ik wil in de woonkamer nog wel een aantal dingen kopen maar dat komt in de loop van de maanden. Toch wil ik jullie even een kijkje laten nemen hoe mijn huis eruit ziet.


Laten we beginnen met de bank waar ik eigenlijk wel super blij mee ben. Ik wou namelijk graag een bank hebben die landelijk is en geïnspireerd was op een Riverdale bank die ik had gezien. Helaas is Riverdale erg prijzig dus daarom was ik op zoek naar een betaalbare variant en die kwam ik tegen bij de Leen Bakker. Voor € 749,- hadden we deze prachtige bank met losse kussens. Hier moet je van houden maar hij zit echt super lekker en meer dan genoeg ruimte voor zeker 5 mensen. 


Mijn grijs met witte salontafel heb ik via marktplaats voor een leuk prijsje op de kop getikt. De verkoper knapte namelijk allemaal meubels op en zijn vriendin was helemaal weg van de salontafel maar was te groot voor in huis. Stiekem had hij hem daarom op marktplaats gezet en aan ons verkocht daar was zijn vriendin niet zo heel blij mee maar ach verkocht is verkocht! Op de salontafel staat ook een leuke koekblik van Blond Amsterdam die ik in de sale tegenkwam tijdens het zoeken van accessoires voor in het huis. 


Dan het dressoir met twee hele mooie lampen die in eerste instantie voor het raam zouden komen te staan maar hier stonden ze toch een stuk mooier. Verder staat er niet veel interessants op het dressoir namelijk de blue-ray speler, upc kastje en de televisie niet te vergeten. 


Deze twee kaarsenhouders van Riverdale heb ik van mijn zus gekregen voor ons huisje en ik vind ze echt heel goed passen in het huis. De kleine zwaard die je ziet liggen is een briefopener die van mijn oma was die vorig jaar is overleden. Daarachter staat nog een houder waar wij dagelijks de datum kunnen veranderen in een hartvorm. 


Niet de beste foto maar ik wou graag de lampenkamp en schilderij op één foto en kon niet helemaal de perfecte foto vinden. Boven de eettafel hangt een prachtige rieten lampenkamp die ik kocht bij Kwantum dit geeft net weer een wat landelijk geheel. Het schilderij van Amsterdam waar ik geboren en getogen ben kon absoluut niet ontbreken. Deze komt van de Ikea en hier heb ik het al jaren over want als ik op mezelf zou gaan moest deze ergens gaan hangen. Nou bij deze! 

Tenslotte nog onze eettafel en eetkamerstoelen. Ook deze komt bij de Leen Bakker vandaan. Sierlijke witte tafelpoten met een robuust houten blad voor een landelijke twist. De stoelen zijn basic en in de toekomst wil ik namelijk nog andere stoelen kopen maar die zijn iets prijziger. Mijn theedoos is wel een pronkstuk waar ik heel blij mee ben deze komt ook van Riverdale. Dan was dit een kijkje in de woonkamer van Chantal. Ik hoop dat je het leuk vond en misschien wel inspiratie op hebt gedaan voor je eigen huis. Laat het me vooral weten in de comments en tips zijn ook altijd welkom!                                                                                                                                                           Liefs Chantal

You Might Also Like

0 reacties