Eerste week in mijn huisje!

06:00


Wat een raar idee dat wij alweer een week in ons huisje wonen. Vorige week zaten we nog volop tussen de verhuisdozen en moest er nog heel wat gebeuren en nu krijgt het huis al steeds meer zijn vorm. Natuurlijk moet er nog wel het één en ander gebeuren maar dat kan in de komende weken allemaal. Zondagavond gingen wij slapen en het voelde eigenlijk al heel vertrouwd. Na nog wat praten met elkaar zijn we lekker gaan slapen en werden we maandag heerlijk wakker. Jasper moest naar zijn werk en ik was lekker een dagje vrij om nog het één en ander te gaan rommelen in ons huisje. De rest van de dagen waren wij best wel druk dus kwamen we ook niet echt verder in het huis maar elk momentje dat we hadden pakte we ook.


Zaterdagmiddag en avond zijn wij even flink door gegaan met het uitpakken van verhuisdozen en het inrichten van alle spulletjes. Wat een spullen kan een mens dan hebben! Al had ik al een hoop weg gegooid bij mijn ouders toch kwam ik nu weer spullen tegen waar ik zeker van wist dat het weer zou gaan verstoffen in de kast dus belandde het in de prullenbank. Jasper was ook lekker bezig en zijn gamekamer begint langzamerhand echt vorm te krijgen en wat is hij er trots op.


Ook mijn nagelstudiootje begon zijn vorm weer terug te krijgen en ik verheug me er al helemaal op om straks weer aan de slag te gaan. Waarschijnlijk wisten jullie dit nog niet maar ik ben vorig jaar gestart met een opleiding als Nagelstyliste en wil uiteindelijk ook klanten aan huis gaan helpen met mooie nagels. Natuurlijk zit ik nog in een leerproces dus perfect is het niet maar dat komt wel na heel veel oefenen. Nadat we een aantal dagen in een vissenkom zaten omdat onze vitrages er nog niet waren hangen die nu ook eindelijk en wat maakt dat je huis af zeg. 


Het huis is dus nu wel steeds mooier aan het worden en natuurlijk er moeten nog wat spullen worden opgehangen maar daar heb ik mijn paps even voor nodig. Ook willen we nog wat spulletjes aanschaffen zoals een vitrinekast voor de woonkamer maar dat komt over een paar weekjes wel als we overal klaar mee zijn. Het is heerlijk om in mijn eigen huisje te wonen al was het wel even wennen de eerste twee dagen maar nu is alles al routine geworden. Een wasje draaien, vaatwasser aanzetten, opruimen van het huis etc. Zodra het helemaal af is zal ik ook even een hometour houden zodat jullie een kijkje kunnen nemen in ons huisje. 

Liefs Chantal

You Might Also Like

0 reacties