Cadeau gemaakt met mijn kleine man.

06:00

Hier weer een creatief artikel. Onze moeder werd 50 jaar en aangezien ik haar namens Kian(7 weken oud) ook iets wou geven, ging ik aan de haal met verf.

Ik kocht verf en een canvasdoek bij de Xenos. Ook kocht ik een voorlees boek ik vind je lief oma.


Daar gingen we dan, legde een oude handdoek neer en smeerde zijn voeten in met verf. Kian bleef verrassend genoeg erg rustig. Mijn vriend hielp door het canvasschilderij vast te houden terwijl ik de voetjes erop zette. Dit ging goed, nou de handjes lukte niet en hebben uiteindelijk nog 1 voetje gedaan. Toen was Kian het zat.




Het resultaat was leuk en zoals iedereen zegt onbetaalbaar, mijn moeder was er erg bij mee en zei hier kan geen cadeau tegen op.




xxx
Amanda




You Might Also Like

0 reacties