Tips om goedkoop boodschappen te doen

06:00

hoi,

Graag deel ik jullie enkele tips van mij om goedkoop boodschappen te doen.

Ik doe altijd 1 keer per week de boodschappen haal alles in huis wat ik moet hebben. Soms komt het voor dat er iets op gaat of vergeten bent. Wanneer je dan nog een keer dat moet gaan halen gaat het mis je koop toch meer dan je moet.
Maak een lijstje van wat je de hele week wil gaan eten in de avond. Kijk dan bij het plannen wat je nog in huis hebt en wat er in de aanbieding is.
Schrijf dan alles op wat je moet hebben en houd de reclame folder bij de hand. Ik schrijf zelfs de dingen op die ik wekelijks gebruik, in mijn geval helpt dit om niks anders te pakken wat ik eigenlijk niet nodig heb.
En dan ben je in de winkel en loop je je lijstje af. Ja dit klinkt simpel maar er komt natuurlijk meer bij kijken.

1. Pak producten onderop(die zijn net zo goed en veel goedkoper)
2. Neem je eigen boodschaptassen mee of gooi in de achterbak van de auto standaard 1 a 2 tassen zo heb je dan altijd een tas om je boodschappen in te doen.
3. Ga je boodschappen doen voor een paar dingen, pak een mandje kan niet zo veel in.
4. Gooi geen eten weg, heb je elke keer iets over wat genoeg is voor 1 persoon vries het in en eet een avondje kliekjes.
5. Koop vlees in de aanbieding en vries het in wat je nodig hebt per maaltijd.
6. Zakken groenten in de aanbieding vries het in, zo heb je altijd groenten in huis
7. Denk na bij wat je koopt, heb je het echt nodig.
8. Kijk regelmatig je voorraad na en kijk wat je daar allemaal mee kan maken.
9.Laat je vriend/man boodschappen doen die halen alleen wat er op het briefje staat, dan heb je zeker goedkoop boodschappen

Dit waren mijn tips. Hoop dat jullie er wat aanhebben en succes met boodschappen doen.

You Might Also Like

0 reacties