Lunchen bij Wonder's Zaandam want Moeders is 50 jaar!

06:00


Woensdag 28 januari was het dan zo ver onze moeder werd Sarah! Aangezien mijn moeder deze dag vrij was wou zij gezellig samen met mijn zus, Wendy en oma gaan lunchen. De beste plek in Zaandam is daarvoor natuurlijk Wonder's! Aangezien het soms nogal druk is bij Wonder's besloten we alvast van te voren een tafel te reserveren zodat we zekerheid hadden voor een plekje.

Wij waren van plan om onze tafel ook te laten versieren met Sarah spulletjes maar helaas konden wij de dagen hiervoor niets geschikt vinden. Mijn zus had wel de Sarah sherp meegenomen die ze natuurlijk om moest hebben tijdens de gehele lunch absoluut niet iets waar onze moeder van houd maar wat moet dat moet haha. We begonnen met een lekker drankje dus ik bestelde een warme chocolademelk met slagroom omdat Wonder's heerlijke warme chocolademelk heeft. Daarna was het tijd om te bestellen en je hebt keuze genoeg dus we namen uiteindelijk alle vijf een ander lunchgerecht, zelf ging ik voor de Mac Wonder's


Een heerlijke zelfgemaakte kruidige burger die op de grill bereid is. Ook krijg je er zelfgemaakte patat bij wat over heerlijk smaak. Ik had deze burger al een tijd niet meer gehad dus ik heb er lekker van genoten want natuurlijk past deze niet helemaal in mijn Weightwatchers planning. Nadat onze buikjes vol zaten was het tijd om Kian eten te geven want die begon nu ook wel trek te krijgen. Oma mocht het flesje geven want mijn zus had wat melk afgekolft zodat zij het ook makkelijk had tijdens de lunch. Ook namen onze oma, wendy en ik nog een warme chocolademelk en mijn zus en mams namen een speciale koffie. Daarna was het toch wel tijd om weer op te stappen en nog langs wat winkeltjes te gaan om daarna lekker naar huis te gaan voor een stukje taart. Het was een super gezellige middag en dus hebben we besloten om binnenkort maar eens gezellig een High-Tea te gaan doen in Wonder's. Savonds hebben we nog lekker gegeten bij mams waar helaas paps niet bij was omdat hij moest overwerken dat zal je net zien op mijn moeders verjaardag. Zondag gaan we het nog even klein over doen met een heerlijke gourmet.


Liefs Chantal

You Might Also Like

0 reacties