Even voorstellen..

06:00


Hoi, Ook namens mij welkom op onze blog. Mijn naam is Amanda en ben 26 jaar oud. Woon in mei alweer 2 jaar samen en 28 februari hebben we een jaar alweer ons koophuis in Zaandam.
Sinds 6 december 2014 zijn we gelukkige ouders geworden van Kian. Op dit moment ben ik nog 5 weken met verlof. Ik werk alweer 7,5 jaar in de kinderopvang alweer met veel plezier. Mijn hobby's zijn hardlopen, dansen, winkelen, leuke dingen doen met familie en vrienden. Verder vond ik het een leuk idee om samen met mijn zusje te gaan bloggen. En gelukkig vond zij dit ook.
Xx Amanda

---

Hai, Leuk dat je op onze zussenblog terecht bent gekomen mijn naam is Chantal. Ik ben 22 jaar en woon over een weekje samen met mijn vriend in Wormerveer. Zelf ben ik al 2 jaar aan het bloggen op mijn foodblog www.miszbloggie.nl waar ik regelmatig een heerlijk artikel online plaats. Ik hou van kokkerellen wat niet geheel verrassend is omdat ik over eten blog maar een gezellig dagje met moeders en zus sla ik ook zeker niet over. Mijn zus kwam van de week opeens met het idee om samen te bloggen zodat we er nog beter voor kunnen zorgen om dagelijks iets online te posten. Dit leek mij ook een super leuk idee en vandaar: zussenbloggenover! Liefs Chantal





You Might Also Like

0 reacties