Een blik in Amanda haar huis...

06:00



Welkom in mijn huis.

 

Ik zal beginnen bij het begin, toen ik nog bij mijn ouders woonde was de kleur in mijn slaapkamer paars. Had veel paarse accessoires verzameld. Toen ik mijn vriend leerde kennen bleek dat ondanks dat hij een man is toch best een sfeervol huis had, maar ook hij had een goede stempel op zijn huis in de vorm van de kleur groen. Nou is groen niet echt mijn kleur, maar goed als je bij iemand intrekt kan je niet meteen alles veranderen. Toen ik eenmaal bij hem in trok in mei dit jaar wonen we alweer 2 jaar samen, wat gaat de tijd hard. Bleek dat paars en groen best goed samen ging en zo hebben we tot voor kort deze kleuren in huis gehad. Omdat dit toch iets is waar we mee begonnen en ook nog hele leuke accessoires van hadden. Had ik besloten om dit toch in ons huis nog terug te laten komen. 

Hier onder dus het plankje in de wc waar onze paars en groene vaasjes staan. Ik houd er wel van om je wc ook leuk aan te kleden. Verder nog de andere twee foto's dat is onze hal, daar staan een schoenenkast van de ikea. Daarop een setje met sfeerlichtjes die ik van mijn zusje ooit heb gehad voor kerst. Ook dat andere paarse waxinehouder heb ik van haar gekregen, had er twee maar 1 is gevallen. Verder heb ik sinds kort mijn paarse poef er neer gezet zodat daar alle sjaals/mutsen etc. in kunnen. Nou hoor ik jullie denken waar de rest van het groen, nou boven staat er een vakkenkast van ikea met bakken in het groen. Verder hebben we veel van het groen nu in de babykamer staan of opgehangen. 



En dan nu hoe het huis er nu uit ziet. Na enige tijd was ik toch het paars en groen zat in huis en werd het tijd een een nieuwe kleur in huis. Ik wou dat het een kleur werd dat we samen leuk vonden. Dit werd dus blauw.

Ik heb voor jullie een collage gemaakt van waar ik blauw in terug laat komen. 
Waar ik het meest blij mee ben is mijn zit gedeelte. Ben ten eerste erg blij met mijn grootte bank van zitmaxx meubelen. Verder de kussens de kleine blauwe zijn van de primark(hier zaten eerst paarse hoesjes omheen) deze hoesjes zijn van de action. Bij de Hema heb ik met de kerst twee recyclede vazen gekregen.
De twee grote kussen zijn van de ikea;  de hoezen heette Sanela kosten 6,99 en de binnenkussens zelf Inner en waren 2 euro. Er ligt nog een witte van de ikea deze had mijn vriend al voor dat ik hem leerde kennen is ook van de ikea.
Verder heb ik sinds kort ook twee mooie uilen waar ik een waxinelichtje in kan zetten deze komen bij de kwantum vandaan. De blauwe lamp is ook van de ikea en heet Nymo en kost 30 euro. Van deze lamp heb je verschillende groottes en nog twee andere kleuren; een bruinzwarte en roze. De binnenkant is koper. Verder houd ik van kaarsjes branden dus ook nog wat waxineglaasje in blauwtinten. 
Wij zijn erg blij met de keus om blauw nu al kleuraccent te hebben in huis. Het is een kleur die elk seizoen kan. Het oogt ook lekker fris en ik en mijn vriend zijn erg blij met ons huisje zoals hij nu is. Binnenkort wonen we een jaar in dit huis en zal hierover dan een artikel online komen. Dus ik zou zeggen houd onze blog in de gaten en tot snel

xx
Amanda
 
 



 

You Might Also Like

0 reacties